Härlig helg:)

Japp:) Fredagkvällen spenderades med Emil i torvalla:) Sen körde jag hem i lördags mitt på dagen och sen gjorde vi oss ordning inför moulin rouge festen som var i strand i lördasg kväll:) Hel kul att vara utklädd  till "glädjeflicka";) Vi fixade oss rätt länge och sen drog Ramona, Krain och Jag till strand, jag körde dit och sen hämtade Koffe oss i Ström på natten, helt okej kväll i ström:) Kulast var bilåkningen med Mattias*2 och Emelie:) Sen var vi in hos peppe en sväng, men där var det (vi kallar honom någon) som bara skulle vara otrevlig och försöka ställa till bråk helatiden, så vad man än sa så la han sig i.. så tillslut begav sig Jag och ramona hem till oss:) (och det var någon som jag faktiskt alldrig tror att jag pratat med i hela mitt liv!) Efterfesten hos putte var även kul, för det var en massa glada laxsjöare och "rättlångbortsläktingar" där:) Morgonen bestod av mycket telefonsnack hit och dit.. Och somande väl vid 6.30 kanek? Söndagmorgon kom mamma in och berättade om kvällen på medis och då var kl 8a så jag var väl inte den trevligaste att prata med:P Sen klev jag upp och släppte ut hästran vid 10.. trött tjej hela söndagen, Blev pizza och chips och dipp och COLA hos Ramona när vi hämtat hennes bil i Strand, och så hämtade jag även Emil, så vi hade bakismys hos Ramona:) Sen for vi och fixade hästrana och Sen upp till bryggstun och tittade på en askass film där ingen överlevde i en krigsfilm.. och idag skjutsade jag hem <3at och sen jobbade jag min första dag på över 2 månader! Och det var härligt!<3 Geá och jag vilket team:) Börjar redan känna av träningsvärken och känner mig inte alls sugen på att vakna imorgon, för jag tror nog att det kommer kännas:P

Det är faktiskt inte lika kul att skriva när allt är så bra:) Det är lättre när man är lite deppig:P Tycker iaf jag..

Har ju även en ny familjemedlem i min lilla familj:) Den svarta katten Otto:) och det går verkligen jätte bra för honom hos mig:) Så nu är vi: Jag, Arthur, Cindy, Roy och Otto:) 1hund, 1 häst och 2 katter:)

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vilket team!:) Hoppas du klarar av å jobba i måra med!;)

2009-12-21 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0