Whoopsie

Råkade vist beställa lite kläder, igår från h&m, idag (natt) från gina och ellos:) Känns iaf bra att ha snygga partykläder nu inför hösten och vintern:D
Även att det är något mystiskt med min kropp semesterkilona är putsväck men inte semester pattarna? Trodde de bara var till låns en liten stund, men än sålänge så finns de iaf kvar:) man kan ju alltid hoppas att det håller i sig och att jag ökar i vikt lite snart igen:D (Bäst för mig de som beställde kläder i 36 förresten)

Näe, nu får jag icke göra av med mer pengar på kläder! Måste uju spara inför: Kalmar, Luleå och LONDON:D Weei, det blir party;)




Pusspuss//B the shopaholic..

JSD

Kommentarer
Postat av: skönabönan

mera kläder!!!! Jiihooo va snygga vi kommer va i allt nytt!!! Och fattiga....:( PoK

2009-08-20 @ 10:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0