Weei:)

Har haft en kanon kväll med världens bästa brudar:) Verkligen jätteglad över att Emelie ville att vi skulle komma till ström<3 Nu har vi storslagna planer om en roadtrip nästa månad:D Skulle verkligen vara skit kul om det blev av:)

Även att jag är på slåsshumör nu igen, å nu får det fan vara sista gången jag får så ont i magen.. Eller egentligen inte i magen utan i hela kroppen.. jag blir så arg på mig själv för att jag är så dum och så blåögd..
fast det är ju inte så konstigt, för vem fan kan vara kär i en bonde.. grattis rebecka till ett liv i ensamhet..

Har även sett 5filmer idag.. många jättebra iaf!


pusspuss to my lovely ones!

Kommentarer
Postat av: Géa

Har du hört om "Bonde söker fru"...eller man!!;) hehe

2009-08-31 @ 14:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0