SOL

Ska leta fram min solsäng och lägga mig på ballen och sola:D Weei:) Jag blir glad av sol, toppen:) Hoppas det håller i sig!

Senare så måste jag försöka ta tag i min häst ocg göra någe, annars kan jag ju lika gärna göra bort henne om jag inte gör någe med henne snart.. När det kostar så ofantligt mycket mer än vad det smakar så kanske man måste börja tänka i de banorna.. Men jag vill ju inte det.. Jag har ju gjort ett val att jag vill ha djur ist för ett liv med massa pengar.. För usch vad snuskigt rik jag skulle vara utan någon av mina älskade djur..

men så kan man ju egentlige inte tänka, för vad skulle jag då leva för?

Jaja, puss och hej!

Vi får väl se..
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0