Nä nu jävlar!

Ska renskriva min insändare nu och skicka iväg den till tidningarna! Är så fruktansvärt arg och det gör mig så ont att det stod massor av traktorer och lastbilar där när jag kom från jobbet! FYYYYYY FAAAAAN!

Det kommer ta hus i helvete och de flesta kommer att veta att jag skrev den men jag tycker att någon måte tala om detta för det är ingn liten strunt sak!

Lite disträ på jobbet idag och glömde stäga kohagen!! hur puckad får man vara?! Men det var ingenskada skedd och hedde var inte arg, men jag är arg på mig själv att efter 5år missa något så viktigt och vanligt!

Nu ska jag byta mina kogosiga kläder mot ridbyxor och fara ner och rida lite:D Nice, sen blir det att fara å handla åt mammsne som är förkyld som resten av hela våran familj, men jag har inte råd att vara hemma å sjuk så då är det bara att bita ihop.. Sen kanske det blir en sväng till stan, eftersom jag är så krånglig och inte som alla andra så finns det ionte att få tag i i hammerdal.. (om jag inte säger till i förväg vilket jag alltid glömmer eftersom mamma brukar fixa detdär åt mig i stan)..

Å jobbar även morgon imorgon men sen är det långhelg!:D Lörda söndag måndag ledigt::) Å Vi går även i väntans tider, Mercan ska valpa vilken dags som hellst nu:)

Alla kattungar är tingade nu, vi har fortfarande två småtokar kvar här, men de hämtas på lördag och söndag:/ Det blir tomt utan mina små kattälsklingsbäbisar, men jag kommer ha fullt upp med valparna nu iaf.. om de överlever vill säga.. har iaf kännt så att de är där:) Rent fantsatkst att känna dem böka runt där inbne, och jag tror att jag minst har räknat till 3 men det vet man ju aldrig..?

Puspuss!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad handlar insändaren om? Weeeeiii vovvebäbisar!!:D

2009-08-28 @ 20:17:19
Postat av: Géa

^^ ;)

2009-08-28 @ 20:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0