Hej och hå, jag är blå..

På röven, och blod är det också för att jag blev biten där skit hårt! Aj aj!

Gick fint att jobba iaf, är superspeedad just för tillfället?

Idah har det varit en sån där helt onödig dag en sån dag som jag förut brukade gråta överförut för att jag inte har gjiort någe meningsfullt alls! Jobbat iofs, men det känns inte som ett jobb, det känns som en fritid ibland..

Somnade i soffan hemma hos mamma och pappa igår tittandes på film, vaknade imorse spolade tillbaka filmen, tittade klart och fortsatte sov.. masade mig väl ur sängen vid 12 och fixade lite hästar här och där.. (som var det meningsfullaste på hela dagen)

Har även syndat och drukit 2 glas med riktig röd mjölk och fy förbannat vad gott det var, men jag känner ju henne som kommer få sota för det inatt/imorgon.. Men då är hon ledig och kan kasta bort en hel dag till på att vara meningslös!
Usch, jag misstänker att jag inte är på så bra humör..
Har iaf ätit gomiddag med tända ljus och grejer hos hjärtat:)

Har även beslutat att det inte blir någon kissemissbäbis som flyttar hm till mig i bryggstun, Little Grey får flytta någonannanstan och även kunde jag inte bestämma vilken jag vill ha.. Men jag har ju A,C och R och det är väl egentligen fullt tillräckligt:)
Näe, kanske jag ska gå och göra plats i soffan för mina sängkläder, för jag vägrar vara ensam just nu, kanske blir översvämming då?

Pusspuss



Love Is Like A Butterfly
(Dolly Parton)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0