Grymt snygga mina ben kommer vara i höst;)

Svarta glansleggings, guldiga glansleggings och nu även ett par skithäftiga röda glansleggings! Hoppas de kommer imorgon, annars får jag vänta enda tills på måndag..

Även, ett vitt långt linne, en rosa klänning, och en rosa topp(rumplång):) Från gina

1par svarta mönstarde vinterleggins svarta och ett par naturvita och en svart tubtopp(rumplång) från ellos:) (fast detta paketet kommer inte förens i okt)

Från h&M En mörkgrå klänning, en svart lång stickad tjocktröja med mys krage och en naturvit klänning tunnstickad:)

Weei, problemet är bara när jag ska använda alla dessas kläder, hemma har jag bara hästkläderna ocg på jobbet bara skitkläderna.. Men jag får väl försöka umgås och vara som folk i vinter:)

Även att jag stoppade mig själv från att köpa ett jättefint sidennattlinne och en sidenmorgonrock för 400.. Kändes liksom lite onödigt även fast jag jätte gärna skulle velat ha det, men det får i så fall bli senare när jag har mer pengar:)

Näe, nu väntr dagens möjligeheter:) (som i huvudsak består av, främmande från ström som ska välja en kisse, hämta hö, rida och jobba.. så det är väl bästa att jag sätterigång)

Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0