Cypern 2

Hello!
Sitter hos Sussie och ater en massa goda frukter!:) Idag har vi vart pa mdelhavskryssning med grillbuffe:D Hur harligt som hellst!

Nu ikvall ska vi ut och shoppa lite och pa mandag ska vi till larnaka och shoppa hela dagen!
Igar fyllde min alskade lillebror 12 ar sa vi var ute pa minizoo och badade vid en liten starnd och sen at vi pa en jattefin resturang, sen var vi ute och gick i aya napa och gick pa jordens bar gata, helt otroligt! Hit ska jag och mina pinglor aka nage!

Nu sitter lillebror och vantar pa datorn, men jag hoppas att alla har det tokbra:D Det har iaf vi! Men jag saknar alla hemma jatte myckt!! I love you!

Jag hoppas att du vantar pa mig..

Pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: R

Mysigt!!

Ja jag vill oxå åka dit!! Jag har det bra förutom att alla djuren jävlas me mig, å det gör även volvon.. Men Men fotsätt å ha det toppen så ses vi om inte allt för länge!!! Nu ska jag ut å cykla me Arthur igen! Puss å Kram

2009-08-01 @ 18:28:18
Postat av: Bönan

Klart ja väntar på dej.......;) Eller har du nån annan?!:) Hoppas du mår bra och kommer hem snart!!! Puss o kram

2009-08-02 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0