Brun:)

Tydligen bara sikåssolen som tar på min hud, för idag syndes det minsann att jag låg yte i ca 2h:) Nice!

Nu rullar cykeln lätt när jag cyklar:) Har varit jätte duktig i flera dagar och fortsatt att transportera arslet på cykeln även fast volvon fungerar nu:) Böt även till en riktigt stor tant sadel idag så då blev det lite skönare:)

Har varit hos älsklings E hela kvällen och pillat ut fönster (även kallat rörmockat;P (fast jag sa det faktiskt på skoj för att liva up stämningen, jag är ju faktiskt inte förstånds handikappad, även fast jag väldigt ofta lotsas som om jag är det för att det är mycket kulare än att vara allvarlig och smart:D) )

Sen goofikade vi och jag hittade ett jättegott grönt te:D Mumma:)

Sen spurtade jag och A hem och mammsen bjuppade på en bailys:)

Bidde ingen ridning idag, men jag har gjort lite andra nödvändiga saker ist:) men ska verkligen försöka ta mig ut på henne en sväng imorgon:)

Ska även diskutera bryggstun med hyresvärdarna så att det fortfarande är ok att jag målar om i den anskrämliga farstun:P Närå den är rätt söt, bara lite mkt grön och gul:)

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0