Aladdin

Kurade ihop mig i soffan och skulle se på aladdin för det var fint väder och jag kände för att bojkotta solen och ligga under mitt duntäcke i soffan, började se på filmen men råkade hamna i ett sovande läge och vaknade lagom till det läskiga.. Men då tittade jag klart den och sen satte jag på den igen:D Jag ville så gärna se delen när han är prin och rider in i palatset på abo som en elefant, för det var den scenen jag längtat efter:D

Annars lugnt, jobbade imorse var klar 9l.45 då fick jag ta cyckeln till Putte för att fånga Ramonas pålle för vet skulle komma..

Jag har cycklat mycket nu för jag är billös.. På något sätt så finns det inget i min värld som håller..

Semesterkilona är ett minne blått och snart är jag väl superskinny Beckaboo igen.. Skit och piss för de!

Jaja, kommer en lång sommarblogg när jag känner för det!

Pusspuss

"Killar och tjejer då händer grejer.."
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0